**Job Location: Bogota**:Bogotá, Colombia**Company description**:Ferrero is a family-owned company with a truly progressive and global outlook and iconic brands such as Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Bueno® and Kinder Surprise®. As the love for our brands continues to grow, so too does our global reach. Represented in more than 50 countries, with products sold in more than 170, the Ferrero Group is loved by generations around the world. The secret to our global success? 38,767 dedicated employees who celebrate care and quality to craft a business, careers and brands we are proud of. Join us, and you could be one of them.**Diversity Statement**:Ferrero is committed to building a diverse and inclusive culture in which all employees feel welcomed and appreciated and have the same opportunities. We believe all of our people are equally talented in their own way. In nurturing the curiosity and natural abilities of our employees, we provide them, generation after generation, the means to succeed personally and professionally, enabling them to craft their journey at Ferrero. The diversity of our talents is what makes our work environment multicultural, innovative and highly rewarding.**About the Role**:Gestionar la relación comercial con los clientes considerados claves del canal de retail moderno, con el propósito de asegurar el cumplimiento de las metas de ventas, la ejecución de los planes comerciales, la expansión de la presencia de productos en puntos de venta, asegurando excelencia en la ejecución de estrategias y buscando proactivamente nuevas oportunidades de negocio. Influenciar las diferentes áreas al interior de la operación de cada cliente, a fin de desarrollar el portafolio de productos y cumplir con la estrategia de las marcas.**Main Responsibilities**:- Gestionar las cuentas claves que le permitirá alinear la estrategia del cliente e integrarla al plan comercial.- Conocer el cliente y los cambios que puedan tener un impacto en la operación de ventas.- Ejecutar los planes de Trade Marketing de marcas para asegurar el cumplimiento y participación de los calendarios promocionales.- Mantener una adecuada administración de las cuentas a cargo en cuanto a cartera, devoluciones y actividades.- Proponer iniciativas de participación promocional para apoyar las actividades en clientes.- Implementar las mejores prácticas de negocio dentro de su gestión de clientes.**Who we are looking for**:Profesional en administración de empresas, o carreras afines, deseable con especialización no excluyente. Manejo del idioma ingles básico/intermedio.Experiência igual o superior a 5 años.**How to be successful in the role and at Ferrero**:Consumers, quality and care are at the heart of everything we do. So, to be successful at Ferrero, you'll need to be just as consumer and product centric as we are - dedicated to crafting brilliant results for consumers around the world.**Requisition ID**63553**Job function**Forza Vendite**Country**Colombia**City**Bogota**SEARCH FOR MORE POSITIONS